Pinjaman Peribadi Bank Rakyat | 10 Best Personal Loan

Apply Pinjaman Peribadi idsb

Pinjaman Peribadi IDSB RHB Islamic 1 Best Pembiayaan Syariah

Pinjaman Peribadi IDSB RHB Islamic 1 Best Pembiayaan Syariah

SEMAK DAN KETAHUI KELAYAKAN pinjaman peribadi idsb rbh islamic SEGERA, BILA-BILA MASA, DI MANA JUA.
HANTAR DOKUMEN JIKA SETUJU DENGAN KADAR. PROSES YANG MUDAH.
no-deposit : WAKIL PEMASARAN YANG SAH. TIADA BAYARAN PENDAHULUAN.

free : SERVIS KAMI 100% PERCUMA, DARI SEMAKAN SEHINGGA PEMBIAYAAN .
MUDAH, PANTAS, SELAMAT
IDSB-RHB Pinjaman Peribadi Untuk Pegawai Kerajaan
364 views•Mar 12, 2019

Nik Izwan Kamel

118 subscribers
https://idsb.my?ref=60gIS

Anda buntu dengan record-record ccris / ctos / blacklist / summon ( saman ) ?
Susah nak buat loan dengan bank cawangan di sebabkan masalah-masalah tersebut ? ingin selesaikan / restructure loan ? nak overlapped pinjaman-pinjaman dalam payslip ? Pening memikirkan masalah-masalah bulanan kad kredit ? Masalah cost of living ? Berita baik Insyaallah kami ada jalan PENYELESAIAN

Pembiayaan Peribadi iDSB-RHB Islamic Flat Rate 3.99% dan Payout 98% !!

Mohon sekarang secara atas talian (online) di
https://idsb.my?ref=60gIS

Pinjaman Peribadi Idsb Rhb Islamic Personal Loan

PEMBIAYAAN PERIBADI-i RHB UNTUK ANDA!
IDSB Digital Sdn Bhd menyediakan perkhidmatan pembiayaan atas talian untuk keperluan harian atau modal perniagaan. Dengan kemudahan internet masa kini, anda boleh memohon pembiayaan pada bila-bila masa dan di mana sahaja tanpa perlu datang ke tempat kami. Ianya mudah, hanya ikuti langkah mudah di bawah untuk memohon. Dapatkan info mengenai pembiayaan peribadi i-rhb di sini.

Pembiayaan Peribadi i-RHB

Pembiayaan Peribadi i-RHB yang juga dikenali sebagai pinjaman peribadi idsb rhb islamic adalah BERKONSEPKAN KOMODITI MURABAHAH MELALUI TAWARRUQ.

Siapakah yang layak untuk memohon pinjaman peribadi idsb rhb islamic ini?
Pembiayaan peribadi i-rhb ini terbuka kepada kakitangan Kerajaan Persekutuan (AG)

Kadar keuntungan (interest rate) pinjaman peribadi idsb rhb islamic?
Kadar keuntungan pembiayaan peribadi i-rhb ini adalah 3.15% setahun (2 tahun), 3.99% bagi tempoh (3-10 tahun). Jadi jika anda ingin membuat permohonan pinjaman peribadi idsb rhb islamic ini untuk tempoh 10 tahun yakni tempoh maksima pembiayaan, maka interest yang dikenakan adalah 3.99% flat rate dari tahun pertama sehinggalah tahun kesepuluh tempoh pembiayaan.

Bagaimana dengan cara atau aturan pembayaran pinjaman peribadi idsb rhb islamic ini?
Sekiranya permohonan anda diluluskan, cara pembayaran personal loan idsb adalah melalui potongan gaji majikan ataupun singkatannya PGM.

Berapakah bayaran installement loan terendah loan idsb rhb?
Bayaran installement loan peribadi idsb rhb adalah serendah RM 92.69 / bulan.

Jadual pembayaran pinjaman peribadi idsb rhb islamic ada disediakan atau tidak?
Para penjawat awam iaitu kakitangan kerajaan boleh mendapatkan jadual pembayaran loan peribadi idsb ini dengan mengklik JADUAL BAYARAN (PDF, 87.4 KB).

Bagaimana pula dengan interest rate loan bagi kakitangan Kerajaan Negeri/GLC Terpilih bagi loan pinjaman peribadi idsb rbh islamic?
Bagi kakitangan kerajaan negeri atau GLC terpilih, anda akan menikmati kadar interest rate 3.50% iaitu kadar yang sagant istimewa untuk anda apply. Kadar keuntungan 3.50% itu adalah kadar rata ataupun flat rate selama (2 tahun).

Bagi mereka yang ingin memanjangkan tempoh pembiayaan, interest rate akan menjadi 4.50% selama (3-10 tahun).

Bagaimana pula dengan cara atau aturan pembayaran setelah loan pinjaman peribadi idsb rhb anda lulus?
Ya, bagi kakitangan kerajaan neger (state government) dan GLC terpilih, semua potongan adalah melalui potongan gaji majikan (PGM).

Berapakah amaun yang perlu saya bayar untuk sebulan jika saya memohon pinjaman peribadi idsb rhb islamic? Iaitu amaun terendah?
Amaun bulanan atau monthly installement RM 93.52 / bulan adalah yang terendah.

pinjaman peribadi rhb islamic
pembiayaan peribadi idsb rhb
Pinjaman Peribadi IDSB RHB Islamic

Ciri-ciri Pembiayaan Peribadi idsb rhb Islamic

Ciri-ciri pembiayan peribadi idsb rhb Islamic
KEISTIMEWAAN PINJAMAN PERIBADI IDSB RHB ISLAMIC KEPADA PEMOHON YANG LAYAK

Pinjaman peribadi Idsb Rhb Islamic ini sememangnya pembiayaan yang popular bagi kakitangan kerajaan kerana berdasarkan beberapa faktor iaiatu kadar keuntungan rata serendah iaitu 3.15%*, jumlah pembiayaan maksimum sehingga 200K dan nisbah pembayaran tunai dalam tangan setinggi iaitu 98%.

Selain itu, tempoh fleksibel sehingga 10tahun dan bayaran bulanan mudah menerusi potongan gaji membuatkan peminjam tidak perlu berfikir atau melakukan apa-apa seperti tidak perlu ke kaunter bayaran RHB Bank untuk membuat bayaran bulanan. Ini kerana semua transaksi bayaran adalah dipotong secara otomatik melalui skim potongan gaji majikan (PGM).

Selain itu, pinjaman peribadi IDSB RHB Islamic juga tiada penjamin, tiada cagaran dan tiada yuran pentadbiran membuatkan ramai peminjam terpesona untuk menghantar application kepada kami di IDSB.

*Tertakluk terma dan syarat. Untuk kakitangan kerajaan persekutuan bagi tempoh pembiayaan 2 tahun. Kadar serendah 3.15% setahun bersamaan kadar efektif dari 5.94% – 7.49% setahun. Tempoh kempen dari 1 Ogos 2019 sehingga 31 Januari 2020.

Mengapa pinjaman peribadi IDSB RHB lebih baik?

Jika dibuat perbandingan di antara beberapa buah bank terkemuka, berikut adalah kelebihan pinjaman peribadi IDSB RHB berbanding bank-bank lain.

Bank RHB: nishah pembayaran ataupun payout 98% dan boleh menyelesaikan akaun tertunggak.

Bank R: nisbah pembayaran atau loan payout adalah 84% sahaja dan tidak boleh menyelesaikan masalah akaun tertunggak dari bank atau mana-mana koperasi.

Bank I: nisbah pembayaran payout 95% sahaja dan tidak boleh menyelesaikan akaun tertunggak.

Bank B: payout atau nisbah pembayaran adalah 97% dan juga tidak boleh menyelesaikan akaun tertunggak.

Jadi jelas di sini bagaimana pinjaman peribadi IDSB RHB Islamic adalah pembiayaan yang terbaik untuk anda pilih. Tetapi sekiranya anda mempunyai masalah hutang tertunggak atau sudah tidak dapat membayar hutang sehingga bertimbun-timbun yang mengakibatkan anda disenaraihitam, anda boleh memohon pinjaman peribadi Yayasan Ihsan Rakyat (YIR).

Loan Yayasan Ihsan Rakyat tidak melihat rekod ccris, ctos, spika, ctos credit score dan lain, tetapi jika ctos credit score anda terlalu rendah atau anda diisytiharkan muflis, itu sahaja sebab yang membuatkan anda tidak layak memohon loan Yayasan Ihsan Rakyat.

Siapakah yang layak memohon pinjaman peribadi IDSB RHB Islamic?

Syarat-syarat memohon pinjaman peribadi IDSB RHB Islamic adalah seperti anda mesti warganegara Malaysia berumur minimum 18 tahun ke atas dan umur maksimum adalah 58 tahun semasa tamat tempoh pembiayaan.

Selain itu, kelayakan lain adalah seperti pendapatan bulanan tetap minimum RM2,000 termasuk elaun tetap dan status pekerjaan anda adalah berjawatan tetap.

Insyaallah anda akan mendapat peluang untuk kelulusan loan IDSB Rhb Islamic ini.

Juga dikenali sebagai payslip AG atau fully government payslip memang layak memohon tanpa sebarang keraguan. Asalkan kelayakan loan tidak melebihi 60% sudah. Jika over 60% loan, anda besar kemungkinan akan mendapat surat tatatertib dari pihak majikan anda dan mungkin akan menyukarkan anda untuk membuat pinjaman pada masa akan datang.

Kakitangan awam negeri iaitu state government seperti pejabat setiausaha kerajaan negeri pahang, SUK Perak, kerajaan Negeri Selangor, PKNS, state government Sabah dan Sarawak dan mana-mana negeri adalah layak memohon.

Anda boleh menghubungi dengan whatsapp 019-2983056 untuk mendapatkan keterangan samada tempat anda bekerja layak atau tidak memohon. JIka tidak layak, anda akan diberikan mesej Whatsapp seterusnya.

pinjaman peribadi idsb

FI dan Caj yang Dikenakan Bagi Pinjaman Peribadi IDSB RHB Islamic

TRANSAKSI & CAJ

Yuran Broker : RM30.00 bagi setiap permohonan
Duti Setem : Jumlah nominal RM 10.00 (setiap dokumen)
Seperti yang termaktub di Akta Setem 1949 (Disemak 1989)
(tertakluk pada perubahan yang dikenakan oleh Kerajaan)
Yuran Potongan Gaji: 2% daripada bayaran ansuran bulanan
Yuran Penyelesaian Awal : Tiada

KEWANGAN PERIBADI SERASI UNTUK ANDA

Kami percaya mereka yang bertanggungjawab dalam kewangan sendiri berhak mempunyai pilihan pembiayaan yang lebih baik. Atas sebab ini, kami menggabungkan maklumat tepat, sains, reka bentuk elegan, dan perkhidmatan tersendiri untuk menjalin hubungan bersama pelanggan sepanjang hayat.

pinjaman peribadi idsb
pinjaman peribadi rhb islamic

Pinjaman Peribadi Ikhtiar Destinasi SB 3.99% 100 % Payout (IDSB atau i-destinasi)

Dahulu sangat dikenali kerana interest rate yang sama seperti bank kerana pernah mendapat kerjasama dari Bank Kuwait Finance House (KFH). Kini menjalin kerjasama dengan RHB Bank. Terbuka kepada kakitangan kerajaan berjawatan tetap dan polis sahaja.

Untuk mendapatkan loan ini, pemohon harus ke cawangan RHB Bank yang berdekatan dan membuat permohonan di sana.

Pinjaman Peribadi I-destinasi 3.99% (Idsb-Kuwait Finance) 100% payout- Tamat promosi

Pembiayaan peribadi yang sangat popular kerana menawarkan islamic personal financing kepada penjawat awam. Mempunyai kod potongan tersendiri tetapi masih melalui skim potongan gaji majikan (PGM).

Interest rate personal financing 3.99% flat rate.

Payout 100% (peminjam dapat penuh dari jumlah pembiayaan).

Tidak melalui potongan biro angkasa tetapi melalui potongan gaji majikan (PGM).

Perlu mendapatkan pengesahan dari Unit Gaji/ Bahagian Kewangan/ Guru Besar (majikan) bagi semua dokumen termasuk Surat Kebenaran Pemotongan Gaji yang berwarna biru. Surat kebenaran tersebut tidak boleh disalinfoto (fotostat).

Tempoh pembiayaan 20 tahun. Boleh overlap pinjaman lama yang tinggi interest.

Proses loan dalam masa 2-4 minggu.

Pinjaman Peribadi idsb RHB Islamic Personal Loan Reviews

"Pinjaman peribadi idsb rhb Islamic adalah pembiayaan peribadi terbaik bagi kakitangan kerajaan untuk membuat loan samada fresh loan atau overlap loan lama. Dan payout yang diberi sehingga 100%"
Pinjaman Peribadi IDSB RHB Islamic
idsb.my
ANNOUNCEMENT: RHB embarking on digital partnership with IDSB

Cari Pinjaman Peribadi Lain

Contact Bank Rakyat Personal Loan

4 & 6 Pekeliling Business Centre, Persiaran 65C, Jalan Pahang Barat, Pekeliling, 53000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
Hours: Open ⋅ Closes 5:30PM Phone: 03-4023 2266

Placeholder

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Koperasi Directory

Placeholder

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Placeholder

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

error: Content is protected !!