Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan

Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan

About Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan

Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan dngan kadar interest menarik. Utuk semakan kelayakan pinjaman peribadi / personal loan kontrak, sila Call/SMS/Whatsapp payslip e penyata gaji terkini ke 0192983056

Lazimnya, Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan (Personal Loan for Contract Government) bagi kakitangan berstatus kontrak di jabatan kerajaan samada di Tadika Kemas, Jabatan Kebajikan Masyarakat Kementerian (JPM) walaupun mempunyai status kontrak berterusan sehingga pencen opsyen 58/60 tahun. Terdapat juga permintaan dari kakitangan kerajaan negeri Setiausaha Kerajaan (SUK), Dewan Bandaraya dan Majlis tempatan.

Dan yang paling banyak mendapat maklumbalas Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan juga datangnya dari Guru KAFA (Kelas agama dan fardhu ain).

Di antara kakitangan penjawat awam lain yang berstatus kontrak yang layak membuat personal loan ini adalah seperti kakitangan hospital kerajaan, universiti awam, kerajaan pusat dan kerajaan negeri.

Tidak ketinggalan juga mereka yang bekerja di Majlis Sukan Negara (MSN) dan Institut Sukan Negara (ISN) berjawatan kontrak juga layak. Sila dapatkan maklumat seperti di bawah.

Promosi Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan ini amat terhad kerana fund terlalu limited. Jadi jika ada promosi, cepat-cepatlah membuat permohonan loan dan jangan tunggu lama-lama.

Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan dari RCE Yayasan

Pada tahun 2016, Yayasan RCE Perlis membuka permohonan Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan seluruh negara. Tetapi pembiayaan dihadkan kepada maksima Rm20,000 dan pinjaman selama 10 tahun. Promosi ini ada untuk tempoh yang terhad dan tidak sampai 6 bulan dari tarikh pembukaan. Bagi mereka yang belum ada peluang untuk mendapatkan personal loan contract government staff, anda harus bookmart link ini untuk dapatkan maklumat sepantas kilat mengenai pembiayaan untuk penjawat awam berstatus kontrak.

Ada di kalangan kakitangan kerajaan yang bekerja di Angkasapuri, RTM (Radio Televisyen Malaysia) yang membuat loan dan ada juga beberapa pemohon sebagai guru kafa dan guru tadika kemas. Tidak kurang juga ada pemohon yang berkhidmat di Kementerian Kerajaan tetapi taraf sah jawatan sebagai kontrak juga sememangnya layak untuk apply loan dari RCE Yayasan.

Jadi stay tuned dan sentiasa menghubungi pihak kami jika anda ingin mendapatkan maklumat terkini mengenai pinjaman bertaraf kontrak untuk Guru Kafa, Tadika Kemas dan lain-lain kerana jika ada sebarang pembukaan, ianya ibarat ‘menunggu lama tetapi sekejap habis’.

Khabar Baik Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan

Perkhabaran baik staf jawatan kontrak kakitangan awam seluruh Malaysia. Kini contract staff tidak perlu risau kerana terdapat Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan untuk pekerja kontrak yang sedang berlansung sekarang. Anda boleh memohon dengan loan Yayasan Ihsan dan Yayasan Perlis. Majikan auto renew setiap 2 tahun. Guru Kafa, Tadika Kemas, PLKN, Majlis Sukan Negara, SUK Negeri dll boleh cuba mohon dengan personal loan ini.

Yang ambil exam untuk renew kontrak tidak layak. Kakitangan awam full government (AG) mahupun kakitangan kerajaan negeri (state government) contohnya kerajaan negeri selangor, kerajaan negeri pulau pinang, kerajaan negeri sabah dan sarawak dan lain-lain layak. Manakala bagi separa kerajaan atau agensi kerajaan seperti pekerja status kontrak di Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), MPOB (Lembaga Minyak Sawit Malaysia), contract staff FAMA dan di mana-mana government agency yang lain adalah layak untuk memohon loan selagi adanya auto renewal. Dan segala kriteria yang dinikmati oleh penjawat awam tetap sama dinikmati oleh penjawat awam kontrak bagi urusan loan.

Kakitangan Majlis Perbandaran seperti MPPP, DBKL dan lain-lain agensi kerajaan tempatan local council state juga layak walaupun status kontrak.

Cara memohon Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan: sila send whatsapp slipgaji terkini di 019-2983056 dan pihak kami akan membuat kiraan loan.

Kadar interest dan keuntungan adalah sama sahaja. Sila rujuk link di atas untuk mendapatkan keterangan lanjut mengenai personal loan anda. Jangan hubungi pihak lain. Hubungi pihak kami yang telus dan kerahsiaan dijaga.

Contact Government Personal Financing Loan- 6 months and above

Terdapat kriteria Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan seperti berikut:-

  • Maksima tempoh pembiayaan peribadi adalah 5 tahun sahaja.
  • Amaun Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan adalah sehingga RM100,000* @ 20kali gaji @ 60% kelayakan (*tertakluk kepada budibicara koperasi).
  • Interest 5.99% setahun + RM30 yuran. Payout 90%.
  • Bagi kakitangan awam kerajaan (AG) kontrak dan kerajaan negeri boleh memohon pembiayaan dengan Koperasi Pendidikan Islam Malaysia Berhad (Koperasi Ukhuwah).

Personal Loan for Contract- 5 years loan tenures.

Kriteria Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan bagi berjawatan kontrak adalah seperti berikut:-

  • Maksima tempoh pembiayaan peribadi adalah 10 tahun sahaja.
  • Amaun personal financing loan adalah sehingga RM100,000* @ 20kali gaji @ 60% kelayakan (*tertakluk kepada budibicara koperasi).
  • Interest 5.99% setahun + RM30 yuran. Payout 90%.
  • Bagi penjawat awam kerajaan (AG) berstatus kontrak dan kerajaan negeri (state government) boleh memohon pinjaman peribadi dengan Koperasi Pendidikan Islam Malaysia Berhad (Koperasi Ukhuwah).
  • Bagi kakitangan universiti awam/ badan berkanun pula boleh memohon Koperasi Kobeta.
  • Koperasi yang layak memohon dari Koperasi Moccis.
  • Maaf promosi telah tamat.

Kontrak, Sementara Dan Bayaran Melalui Baucer Pembayaran (Payment Voucher)

Staf jawatan tetap sahaja? Kontrak, sementara dan bayaran melalui baucer pembayaran (payment voucher) layak buat personal loan koperasi?

Kakitangan berjawatan tetap yang bekerja di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) layak membuat permohonan pinjaman peribadi Koperasi. Koperasi yang boleh dibuat adalah seperti Yayasan Perlis (YYP), Koperasi Kekal dan Koperasi Petronesa.

Ingin dimaklumkan personal loan Yayasan Ihsan Rakyat (YIR) tidak dapat dilakukan untuk kakitangan DBKL kerana tidak boleh dipotong terus ke dalam payslip.

Mohonlah pinjaman peribadi anda sekarang.

Bagi yang berjawatan kontrak, sementara dan tiada payslip tetapi mempunyai baucer pembayaran gaji (payment voucher) tidak layak memohon pinjaman dengan koperasi yang disebutkan di atas.

Pembiayaan Kewangan bagi jawatan sementara/sambilan kerajaan

Harap maaf kerana anda tidak layak memohon.- tidak layak memohon

https://pinjamanperibadi2u.com.my

Cari Pinjaman Peribadi Lain?

Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan Reviews

Customer Reviews about Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan

Personal Financing Loan

Pinjaman Peribadi Kontrak Kerajaan untuk Guru Kafa dan Tadika Kemas, Angkasapuri, Majlis Sukan Negara, SUK Negeri dll. Call/ SMS/ Whatsapp 0192983056

Mohd Azwan

https://e-penyatagaji.com

error: Content is protected !!