Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer Malaysia Berhad (KKMB) Personal Loan

Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer Malaysia Berhad - KKMB Personal Loan

About Us

Rasional Logo Koperasi Konsumer Malaysia Berhad – KKMB Personal Loan

Logo ini adalah di ilhamkan daripada rimbunan pokok banyan yang tegap lagi menarik. Cabang tujuh helai daunnya mewakili 7 prinsip koperasi. Secara simbolik, tunas-tunas daun ini menggambarkan pertumbuhan dan kepelbagaian kegiatan KKMB yang bermula dari tunas utamanya.

Tunas ini juga memaparkan gabungan serta gerakan utama KKMB menuju ke arah dimensi baru.

Aturan Skim/ Perkhidmatan Koperasi Konsumer KKMB

Aturan Skim Kredit Pengguna Koperasi Konsumer Malaysia Berhad

Aturan Skim Pinjaman Persendirian Atau Pembiayaan Islam Koperasi Konsumer Malaysia Berhad

Kriteria Pinjaman Peribadi Koperasi KKMB

Tiada yuran dikenakan sepanjang tempoh pembiayaan peribadi. Koperasi Konsumer Malaysia Berhad mengenakan kadar interest 8% bagi pemohon di semenanjung dan 8.5% untuk Sabah dan Sarawak.Payout nett 70%.

Mesti mempunyai buku Bank Rakyat untuk tujuan bank-in duit masuk ke dalam akaun pemohon. Kena buka akaun jika tiada. Opsyen bersara sehingga 57 tahun. CTOS tidak boleh lebih 25k. Pengesahan borang BPA (angkasa).

Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer Malaysia Berhad - KKMB Personal Loan

Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer (KKMB)- Terbaik | 019-2983056. Untuk semakan kelayakan pinjaman peribadi / personal loan KKMB, sila Call/SMS/Whatsapp payslip e penyata gaji terkini ke 0192983056. Koperasi Konsumer Malaysia Berhad (KKMB) adalah sebuah koperasi yang menawarkan pembiayaan dengan kadar interest yang menarik. Terbuka kepada kakitangan kerajaan berjawatan tetap dan polis sahaja.

Loan Julai 2017: Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer Malaysia (KKMB). Intransit MBSB boleh lepas: Betul ke boleh lepas ini? Ya jika intransit MBSB anda akan dipotong selepas 6 bulan dari tarikh buat loan. Anda akan dapat full loan tanpa perlu tolak mbsb intransit dalam booking angkasa.

Koperasi yang lain seperti Kobeta dan YIR dan YYP akan tolak walaupun intransit akan potong lama lagi selepas 6 bulan. Walaubagaimapun, loan public islamic bank (pb) tidak akan tolak amount intransit mbsb tetapi kalau kurang dari 6 bulan akan ditolak.

Buletin Loan Februari 2016: Koperasi Konsumer Malaysia (KKMB)

23 Februari 2016: Proses Cepat:Mulakan langkah tahun 2016 ini dengan pembiayaan peribadi terbaik dari KKMB.

Pembiayaan Peribadi Koop Konsumer 5.99%

Berikut syarat-syarat dan kelayakan bagi memohon pinjaman peribadi Koperasi Konsumer.

Syarat-syarat Pinjaman

  1. Pinjaman maximum sehingga RM150,000. Proses kelulusan 4-5 minggu bergantung kepada bhg processing. Tempoh bayaran balik sehingga 10 tahun (tiada 20 tahun lagi).
  2. Blacklist layak selagi hutang tidak melebihi RM30,000 (perlu mohon penyata baki terkini sekiranya dalam rekod CTOS tidak dinyatakan jumlah amaun. Kadar keuntungan adalah untuk 10 tahun dari 5.99% setahun. Gaji Minima RM1,500 dan berkhidmat 6 bulan ke atas layak.
  3. Status Kerja mestilah berjawatan tetap. Kontrak, jawatan sementara, kontrak berterusan sehingga pencen, bayaran gaji melalui baucer bayaran tidak layak sama sekali memohon.
  4. Untuk kakitangan kerajaan persekutuan sahaja (AG). State government, pihak berkuasa kerajaan tempatan (PBT), universiti dan lain-lain tidak layak.

Hubungi Koperasi Konsumer Malaysia Berhad (KKMB)

Address:

Koperasi Konsumer Malaysia Berhad
No. 34, Jalan Tun Sambanthan 3,
Off Jalan Tun Sambanthan
50470 Kuala Lumpur

Nombor Telefon:- +603-2260 2726 +603-2260 1431 +603-2260 1433
Fax:- +603-22604 834
Email:- kkmbhq@gmail.com

Berminat? Cara berkomunikasi

Call/SMS/Whatsapp: 019-2983056 (Berikan Nama, No.IC, Jabatan & Lokasi, no telefon pejabat, no handphone (sekiranya no berlainan dengan no whatsapp), Tetap/Kontrak, Gaji Pokok, Elaun Tetap dan Jumlah Potongan pada Slipgaji), FaceBook/E-mel: hashimbank@gmail.com.

https://pinjamanperibadi2u.com.my

Cari Pinjaman Peribadi Lain?

Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer Malaysia Berhad - Personal Loan Reviews

Customer Reviews about Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer Malaysia Berhad – KKMB Personal Loan

Personal Financing Loan

Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer Malaysia Berhad - KKMB personal loan terbaik kerana jika ada rekod Intransit pun boleh lulus. Call/ SMS/ Whatsapp 0192983056

Mohd Azwan

https://e-penyatagaji.com

Contact Pinjaman Peribadi Koperasi Konsumer Malaysia Berhad - KKMB Personal Loan

error: Content is protected !!