Pinjaman Peribadi Koperasi Borneo Sabah

Pinjaman Peribadi Koperasi Borneo Sabah

About Pinjaman Peribadi Koperasi Borneo

Pinjaman Peribadi Koperasi Borneo Cooperative Berhad – Bukan Sabah Sarawak Sahaja! Koperasi Borneo mempunyai cawangan di Petaling Jaya dan menyalurkan pinjaman peribadi kepada government. Kalau sudah over 60% boleh overlap loan, inilah tempatnya untuk buat loan. Tetapi maaf, pihak kami tidak menyediakan perkhidmatan untuk kelayakan potongan yang melebihi 60%.

Bagi mereka yang ingin membuat potongan dengan kelayakan over 60%, anda dinasihatkan untuk menyimpan hasrat anda kerana pinjaman peribadi ini akan merugikan anda pada masa akan datang.

Anda dinasihatkan supaya memilih agen/wakil perunding kewangan koperasi yang dipercayai bagi menguruskan pembiayaan anda.

Notis Pemberitahuan

KOPERASI BORNEO MALAYSIA BERHAD ingin memaklumkan bahawa kami tidak berurusan dengan sebarang agensi-agensi untuk mempromosikan dan memproses pinjaman koperasi.

Sebarang urusniaga atau transaksi yang dibuat antara pelanggan-pelanggan dan agensi-agensi adalah di bawah tanggungjawab anda sendiri.

Bagi tujuan semakan personal loan tuan/puan, para pelanggan boleh menghubungi kami untuk sebarang pertanyaan atau penjelasan mengenai pinjaman koperasi.

Mengenai Kami

Koperasi kami didaftarkan pada 28 September 2008 di bawah nama Koperasi Borneo Berhad dengan kawasan operasi di Negeri Sabah dan Wilayah Persekutuan Labuan dan kemudiannya telah meluaskan kawasan operasi ke seluruh Malaysia.

Atas kelulusan Suruhanjaya Koperasi Malaysia pada 27 November 2015, nama baru telah didaftarkan sebagai Koperasi Borneo Malaysia Berhad.

Perkhidmatan Utama

Perkhidmatan utama kami adalah memberi pembiayaan peribadi (personal loan) kepada anggota Koperasi, yang kebanyakannya adalah pejabat awam dengan kemudahan potongan gaji melalui Biro Perkhidmatan ANGKASA

Kami berhasrat untuk mengembangkan aktiviti dalam bidang lain.Antara aktiviti-aktiviti yang mampu dilaksanakan adalah termasuk :- Pelaburan dalam bidang pertanian dan ternakan dan mendapatkan tanah untuk membina rumah mampu milik bagi anggota-anggota Koperasi.

Selain itu kami juga menguruskan kemudahan perumahan dan anggota-anggota yang berhijrah antara Malaysia Timur dan Malaysia Barat dan menubuhkan pusat latihan kemahiran di kawasan luar bandar.

Hubungi Kami

Bagi tujuan menyemak baki personal financing anda ataupun mendapatkan penyata full settlement pinjaman peribadi anda, anda boleh lah menghubungi nombor dan alamat koperasi seperti di bawah:-

KOPERASI BORNEO MALAYSIA BERHAD (S-5-0780)
1ST FLOOR, BLOCK 1,
LOT 1-1-15, API-API CENTRE,
88000 KOTA KINABALU, SABAH

Tel: 088-251 012 / 088-250 963

https://pinjamanperibadi2u.com.my

Cari Pinjaman Peribadi Lain?

Pinjaman Peribadi Koperasi Borneo Reviews

Customer Reviews on Borneo Cooperative Berhad

Personal Financing Loan

Pinjaman Peribadi Koperasi Borneo? Potongan melebihi 60%? Tidak boleh buat personal loan lagi? Overlap pun tak lepas. Call / SMS/ Whatsapp 0192983056.

Mohd Azwan

https://e-penyatagaji.com

Contact Pinjaman Peribadi Koperasi Borneo Cooperative Berhad

error: Content is protected !!