Pinjaman Peribadi MOCCIS Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad

Pinjaman Peribadi MOCCIS Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad

About Pinjaman Peribadi MOCCIS Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad

Pinjaman Peribadi Moccis- Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad Pembiayaan Gaya Hidup Terkini. Ramai kakitangan kerajaan yang apply Pinjaman Peribadi MOCCIS (Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad) sebelum ini. Potongan personal loan Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad adalah melalui skim potongan gaji (PGM) menggunakan borang biro angkasa (BPA).

Bagi mereka yang ingin mendirikan rumahtangga (berkahwin), menguruskan belanja kahwin, membeli kenderaan baru dan untuk kegunaan percutian, ramai yang memohon dengan pinjaman peribadi Moccis ini. Personal financing nterest rate nya yang kompetitif dan mendapat sambutan hangat suatu ketika dahulu.

Berdasarkan pengalaman, ramai yang ingin membuat overlap Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad dengan pinjaman koperasi yang baru pada masa itu seperti petronesa, yayasan rce dan koperasi kekal juga koperasi kowamas.

Cara Apply Personal Loan Koperasi

Untuk semakan kelayakan pinjaman peribadi Moccis Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad, sila Call/SMS/Whatsapp payslip e penyata gaji terkini ke 0192983056. Promosi terkini ekslusif dari kami iaitu pembiayaan peribadi dari Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad. Kepada pemohon yang mendapati agak sukar untuk mendapatkan cop biro angkasa dari majikan inilah jalan penyelesaiannya kerana permohonan Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad tidak memerlukan pengesahan biro angkasa (tertakluk kepada terma dan syarat dibawah).

Jadi apa yang ditunggu lagi, jom apply pinjaman peribadi MOCCIS Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad dengan segera!

Syarat Permohonan Pinjaman Peribadi Moccis

Kriteria pembiayaan peribadi MOCCIS Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad adalah :

  • Kadar keuntungan untuk kakitangan AG serendah 3.99% iaitu bagi 1-2 tahun pembiayaan
  • 4.49% bagi 3-5 tahun dan 4.99% bagi tempoh pembiayaan 5-10 tahun.
  • Bagi non-AG seperti kerajaan negeri, Majlis Daerah, Pos Malaysia dan GLC terpilih seperti LKIM, MARDI, RISDA dll kadar keuntungan adalah 5.8% flat rate.

Pembiayaan peribadi tidak memerlukan cop pengesahan untuk borang Biro Angkasa (BPA) untuk kakitangan AG tetapi pengesahan borang angkasa diperlukan bagi kakitangan non-AG.

Komitmen yang rendah. Buat masa ini, pembiayaan peribadi Coshare ditutup buat sementara waktu.

Tidak boleh mempunyai rekod CTOS/ CCRIS (blacklist). Jika ada maka permohonan tidak diluluskan.

Proses personal loan Moccis ini sama seperti memohon dengan bank-bank yang lain. Sekiranya gagal mendapatkan permohonan pembiayaan peribadi dengan bank lain, maka permohonan dengan Coshare dan Ikhtiar Destinasi (IDSB) juga akan mendapat keputusan yang mengecewakan. Jadi jangan membuang masa lagi, terus mohon pembiayaan peribadi koperasi dengan pihak kami kerana kami menawarkan semua pakej dan semua koperasi.

Proses 2-4 minggu tertakluk kepada dokumen mestilah lengkap. Payout 91%. tolak 2% angkasa. Untuk keterangan lanjut mengenai jumlah personal loan dan tunai bersih ditangan (payout), sila klik link dibawah.

jadual personal loan i destinasi 3.99

(Berkuatkuasa pada Julai 2013, had tempoh pinjaman peribadi bagi semua permohonan Coshare dan Ikhtiar Destinasi (IDSB) telah dipendekkan menjadi 10 tahun seperti arahan Bank Negara Malaysia)

(Harap maaf, Koperasi Moccis telah memberhentikan seketika permohonan baru pinjaman peribadi kepada kakitangan kerajaan. Akan dimaklumkan sekiranya permohonan personal loan baru. Tuan/puan bolehlah menyemak koperasi yang lain seperti di laman utama website kami.

Interested to Apply A Personal Loan? Talk With Us Now!

Call/ SMS / Whatsapp: 019-2983056 (Give name, No.IC, Departments & Locations, office telephone number, mobile phone number(if no different with WhatsApp number), Permanent/ Contract, Basic Salary, Fixed Allowances and Total Deductions on latest payslip), FaceBook / E-mail: info@personalfinancingloan.com

https://pinjamanperibadi2u.com.my

Cari Pinjaman Peribadi Lain?

Pinjaman Peribadi MOCCIS Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad Reviews

Customer Reviews about Pinjaman Peribadi MOCCIS Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad

Personal Financing Loan

Pinjaman Peribadi MOCCIS Koperasi Pegawai-pegawai Melayu Malaysia Berhad adalah pembiayaan melalui skim potongan gaji majikan (PGM). Klik untuk mohon

Mohd Azwan

https://e-penyatagaji.com

Contact Koperasi Moccis Berhad

error: Content is protected !!