Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya

Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya

About Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya

Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya- Pembiayaan Mudah Lulus. Untuk semakan pinjaman peribadi Koperasi Perdanajaya, sila Call/SMS/Whatsapp payslip e penyata gaji terkini ke 019-2983056. Akses slipgaji e penyata gaji & laporan anm dengan klik epenyatagaji.

Promosi terbaru Pinjaman Peribadi Perdanajaya. Promosi ini bermula pada bulan Februari 2011. Menawarkan pembiayaan dengan interest 5.5% setahun (flat rate), pinjaman maksima sehingga 20 tahun dan kadar payout sebanyak 94.5%. Blacklist CTOS, CCRIS layak memohon.

Bagi kakitangan berjawatan tetap yang bekerja di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang baru bekerja 3 bulan layak memohon Pembiayaan Peribadi Perdanajaya ini.

Bagi mereka yang hampir pencen, anda dinasihatkan untuk mendapatkan surat opsyen pencen 58/60 tahun untuk melayakkan anda untuk kelulusan pembiayaan peribadi Perdanajaya.

Kakitangan kerajaan pusat di Putrajaya, Pusat Bandar Damansara ataupun di kuarters kerajaan Jalan Kuching, Kuala Lumpur juga adalah pelanggan yang biasa membuat permohonan kewangan bersama Koperasi Perdanajaya.

Jika anda mempunyai masalah ccris, ctos, akpk, blacklist (senaraihitam) dan ada rekod dalam pemerhatian (under special attention) juga layak mencuba personal loan dari Koperasi Perdanajaya.

Interest rate Pinjaman Peribadi Perdanajaya yang terakhir adaah 5.5% di mana yang terendah dalam kelasnya yang tersendiri.

Terbuka kepada kakitangan kerajaan berjawatan tetap dan polis sahaja.

Kini ada banyak tempat yang boleh anda pilih selain dari Perdanajaya seperti Yayasan Ihsan Rakyat (Yir), Yayasan Dewan Perniagaan Melayu Perlis (RCE Yayasan), Koperasi Borneo dan MCCM Resources. Kesemua yang disebutkan ini menawarkan pembiayaan kewangan yang terbaik untuk anda mohon. Jadi jom contact pihak kami di talian seperti di atas.

Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya 5.5% flat interest rate

Kelebihan membuat Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya adalah seperti berikut:-

  1. Terbuka kepada semua kakitangan kerajaan dan badan berkanun termasuk POS dan lain-lain GLC.
  2. Kadar interest 5.5% setahun bagi permohonan baru manakala 5.2% bagi permohonan kali kedua atau seterusnya (dengan syarat perlu membuat overlap bagi pinjaman lama Koperasi Perdana).
  3. Amaun maksima RM200,000. Tempoh pembiayaan (loan tenure upto 20 years) sehingga 20 tahun. Yuran koperasi (fee) RM30 akan dikenakan.
  4. Blacklist CTOS/ CCRIS RM50,000-RM100,000 boleh dipertimbangkan asalkan tempoh dikenakan rekod blacklist tidak terlalu lama.
  5. Perlu menggunakan borang Asal (original form). Borang tidak boleh difotostat ataupun dicetak dari emel. Menggunakan konsep pembiayaan berasaskan Syariah (Bai Al-Inah).

Interested to Apply A Personal Loan? How to communicate

Jika anda berminat untuk mencuba pembiayaan peribadi, anda boleh menghubungi kami dengan cara : Call/ SMS / Whatsapp: 019-2983056 (Give name, No.IC, Departments & Locations, office telephone number, mobile phone number(if no different with WhatsApp number), Permanent/ Contract, Basic Salary, Fixed Allowances and Total Deductions on latest payslip), E-mail: info@personalfinancingloan.com

Sila pastikan slipgaji yang anda hantar adalah slipgaji terkini dalam bentuk PDF Files untuk memudahkan pihak kami membuat pengiraan dengan cepat. Jika anda menghantar slipgaji yang kabur dan tidak berapa jelas, dikhuatiri pengiraan pembiayaan peribadi anda akan menjadi salah dan tidak sah. Jadi kerjasama anda amat dihargai dalam memastikan kelancaran proses pengiraan kelayakan pembiayaan peribadi. Anda akan dimaklumkan samada layak atau tidak selepas pengiraan dibuat.

Untuk maklumat, pembiayaan peribadi ini adalah melalui Potongan Gaji Majikan (PGM) dan menggunakan kemudahan Biro Angkasa (BPA). Biasanya kami akan menyemak rekod intransit pemohon untuk memastikan bahawa tiada potongan baru dibuat dalam proses menunggu (intransit) untuk dipotong ke dalam slipgaji. Sekiranya anda rekod booking intransit dari sistem Angkasa, maka jumlah pembiayaan peribadi anda akan dikurangkan bagi mengelakkan potongan melebihi 60% dari jumlah pendapatan dalam slipgaji.

Pendapatan lain di luar slipgaji tidak akan diambilkira sebagai sokongan kepada sesuatu permohonan pembiayaan peribadi kerana jika diambilkira maka tiada keseimbangan dalam slipgaji pemohon. Hanya pendapatan tetap dalam slipgaji pemohon sahaja yang akan diambilkira dalam membuat pengiraan had kelayakan pembiayaan peribadi pemohon.

https://pinjamanperibadi2u.com.my

Cari Pinjaman Peribadi Lain?

Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya Reviews

Customer Reviews about Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya

Personal Financing Loan

Promosi Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya untuk kakitangan kerajaan dan badan berkanun GLC terpilih. Max loan RM200,000 Angkasa deduction. Click to apply

Mohd Azwan

https://e-penyatagaji.com

Contact Pinjaman Peribadi Koperasi Perdanajaya

error: Content is protected !!