Pinjaman Peribadi Kobena Personal Loan Koperasi Belia Nasional Berhad

Pinjaman Peribadi Kobena Personal Loan Koperasi Belia Nasional Berhad

About How to Apply A Personal Loan?

Pinjaman Peribadi Kobena – Personal Loan Koperasi Belia Nasional Berhad adalah sebuah pembiayaan Kerajaan Terbaik. Untuk semakan kelayakan pinjaman, sila Call/SMS/Whatsapp payslip e penyata gaji terkini ke 0192983056. Kami menawarkan pembiayaan kepada kakitangan kerajaan dan badan berkanun dengan kadar keuntungan yang kompetitif.

Pinjaman Peribadi Kobena – Personal Loan Koperasi Belia Nasional Berhad ini pernah menjadi sangat popular pada tahun 2012 dan 2013 sehingga bahagian memproses borang terpaksa menutup sementara (freeze permohonan baru) untuk membolehkan borang permohonan sediada diproses terlebih dahulu.

Dana pembiayaan peribadi ini adalah dari Bank Rakyat, jadi setiap permohonan adalah diwajibkan menggunakan buku bank akaun Bank Rakyat (Buku bank selain dari Bank Rakyat tidak diterima).

Borang mesti original dan tidak boleh e-mel atau fotostat asal. Buat masa ini Pinjaman Peribadi Kobena – Personal Loan Koperasi Belia Nasional Berhad tidak ditawarkan lagi kepada kakitangan kerajaan. Mengikut syariah (shariah compliant). Pinjaman potongan biro angkasa. Yuran koperasi rm30.

Bagaimana nak berhenti jadi ahli Koperasi Belia Nasional Berhad?

Boleh stop bayaran yuran ahli koperasi jika pinjaman telah tamat. Boleh hubungi ibu pejabat bagi tujuan stop yuran bulanan dan refund. Tertakluk kepada terma dan syarat peraturan

Guru Kafa boleh memohon Pinjaman Peribadi Kobena – Personal Loan Koperasi Belia Nasional Berhad? Sekarang Guru Kafa berstatus kontrak tidak layak memohon pembiayaan ini.

Personal Loan Kobena 4.99%

Butiran mengenai Pinjaman Peribadi Kobena – Personal Loan Koperasi Belia Nasional Berhad ini adalah seperti interest rendah: Iaitu 4.99% setahun (AG dan Polis sahaja). Payout 94% dan 92% tolak advance 3 bulan. Interest 5.5% untuk badan berkanun, majlis dan lain-lain. Tempoh pembiayaan sehingga 20 tahun.

(Berkuatkuasa pada Julai 2013, had tempoh pinjaman peribadi bagi semua permohonan pinjaman Kobena telah dipendekkan menjadi 10 tahun seperti arahan Bank Negara Malaysia).

Amaun pembiayaan sehingga RM200 ribu. Pembiayaan peribadi tanpa penjamin. Tempoh proses: Disebabkan ramai yang memohon pinjaman peribadi ini, tempoh proses adalah sekitar 4-6 minggu dari tarikh penghantaran. Amaun blacklist mestilah tidak melebihi RM30,000.

Jadual Pembayaran Pinjaman Peribadi Koperasi Kobena

Untuk mengetahui jadual pembayaran Kobena sila klik sini (Sila ambil perhatian bahawa jumlah pembayaran bulanan ini hendaklah dicampur 2% sebagai caj angkasa dan yuran Rm30 akan ditambah selepas setahun dari tempoh pembiayaan dimulakan).

Berminat? Memohon Pembiayaan Peribadi

Jika anda berminat untuk memohon Pinjaman Peribadi Kobena – Personal Loan Koperasi Belia Nasional Berhad ini, anda hanya perlu Call/SMS/Whatsapp: 019-2983056 (Berikan Nama, No.IC, Jabatan & Lokasi, no telefon pejabat, no handphone (sekiranya no berlainan dengan no whatsapp), Tetap/Kontrak, Gaji Pokok, Elaun Tetap dan Jumlah Potongan pada Slipgaji), FaceBook/E-mel: hashimbank@gmail.com.

Untuk makluman semua, sekarang ini telah kehabisan dana kewangan. Sebagai alternatif, pemohon boleh memohon dengan pembiayaan Yayasan Ihsan Rakyat (YIR) atau Petronesa). Terbuka kepada kakitangan kerajaan berjawatan tetap dan polis sahaja.

Memohon Penyata Penyelesaian Awal Koperasi Kobena

Sekiranya anda sudah mempunyai pinjaman dengan pihak kami dan ingin mengetahui jumlah baki sebelum overlap dibuat, anda bolehlah mendapatkan nombor telefon Koperasi Kobena di link saya ingin mendapatkan baki loan lama.

https://pinjamanperibadi2u.com.my

Cari Pinjaman Peribadi Lain?

Pinjaman Peribadi Koperasi Belia Nasional Berhad Reviews

Customer Reviews about Pinjaman Peribadi Koperasi Belia Nasional Berhad

Personal Financing Loan

Pinjaman Peribadi Kobena @ Koperasi Belia Nasional Berhad menawarkan personal loan dengan kadar istimewa. Sila call/ whatsapp 0192983056

Mohd Azwan

https://e-penyatagaji.com

Contact Koperasi Belia Nasional Berhad

error: Content is protected !!